تک پاتوق2

تک پاتوق غم ها

تک پاتوق2

تک پاتوق غم ها

مینویسم سرشار از عـ ـ ـشق


مینویسم سرشار از عـ ـ ـشق

برای تویی که

تنهـــــــــا

مخاطب خاص ِنوشته های منی

برای تو که

بخوانی و بدانی

دوست داشتنت در من ؛ بی انتـهـــاست !!!

تمام ترانه هایم ترنم یاد توست

و تمام نفس هایم خلاصه در نفس های توست

ای زلال تر از باران و پاک تر از آینه

به وجود پر مهر تو میبالم

تو را آنگونه که میخواهی دوست دارم

ای مهربان

پرنده خیالم با یاد تو به اوج آسمان پر خواهد گشود و

زیباییت را به رخ فرشتگان خواهد کشید

تبسمی از تو مرا کافیست

که از هیچ به همه برسم ....

منتظر لحظه ای هستم

که دستانت را بگیرم

در چشمهایت خیره شوم

دوستت دارم را بر لبانم جاری کنم

منتظر لحظه ای هستم

که در کنارت بنشینم

سر بر شانه ات بگذارم

 و از عشق تو

از داشتن تو اشک شوق بریزم

منتظر لحظه ای هستم

که تو را در آغوش بگیرم

بوسه ای از سر عشق به تو تقدیم کنم

آری

من تو را دوست دارم

و عاشقانه تو را می سرایم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد