تک پاتوق2

تک پاتوق غم ها

تک پاتوق2

تک پاتوق غم ها

اس ام اس های عاشقانه


من درختت میمونم …

تو تبر هم که بشی و بخوای منو قطع کنی ، آخرش یا دستمال میشم واسه اشک چشمات یا قلم و کاغذ میشم واسه دلتنگیات !
.
.
می گویند عشق خدا به همه یکسان ست ولی من می گویم مرا بیشتر از همه دوست دارد وگرنه به همه یکی مثل تو میداد …
.
.
تو را سفید می نویسم که ازدحام تمام رنگ هاست
و عاشقانه می خوانم
عشقی که حاصل جمع تمام عاطفه هاست !
.
.
تفاوتی ندارد خواب باشم یا بیدار :
زیباترین تصویر پیش چشمانم همیشه “تویی”
.
.
زندگی همینه :
انتظار یه آغوش بی منت …
یه بوسه بی عادت …
یه دوستت دارم بی علت …
باور کن زندگی همین دوست داشتنهای ساده س …
.
.
مواظب لپات باش چون وزیر نفت گفته از هر جا بتونیم گاز میگیریم …
.
.
دوست داشتن تو خرج دارد ، دلِ مایه دار می خواهد …
.
.
از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند …
با تو باید مثل باران حرف زد !

.
.
مهم نیست دور باشی یا نزدیک …
از رو به رو بیایی یا که روی بگردانی از من …
ماه را از هر طرف که ببینی ماه است !
.
.
به اندازه دیوونه های دیوونه خونه ، دیوونه وار دیوونتم دیوونه !
.
.
در بودنت به نبودنت و در نبودنت به بودنت می اندیشم ای بود و نبود من …
..
.
یادم باشه که یادته که یادم بیاری که یادت بدم که یاد بگیری که همیشه به یادتم و یادت هیچ وقت از یادم نمیره ، اینو یادت نره …
.
.
معجزه لبخند کسی است که دوستش میداری !
.
.
دلم یک قفس مرغ عشق است …
گلویم پر از اسم تو !
.
.
تو لبخند می زنی !
گل سرخ معنا می شود !
.
.
دلم کمی از بهشت می خواهد ، چند لحظه آغوشت را قرض میدهی ؟؟؟
.
.
جهان که فاصله ای نیست !
تا ماه پیاده میروم ، اگر آنجا خانه ات باشد …
.
.
روزایی که “تو” توشون نیستی ، حیفم میاد زندگیشون کنم …
.
.
جغرافیای کوچک من بازوان توست !
ای کاش تنگ تر شود این سرزمین من …
.
.
ﭼﻘﺪﺭ ﺧﻮﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻬﺶ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﮔﺮﻡ ﻣﯿﺸﯽ که ﯾﺎﺩﺕ ﻣﯿﺮﻩ هوا ﭼﻘﺪﺭ ﺳﺮﺩﻩ …
.
.
دوست دارم افعال بی قاعده عشقت را ؛ وقتی بی واسطه مفعول لبهای تو می شوم !
.
.
دل پا برهنه ام ریگی به عشق ندارد …
.
.
گاه این نازک دلم ، یاد رویت میکند
گاه با دیدار گل ، یاد بویت میکند
گاه با دلواپسی ، در کنار پنجره
از هزاران قاصدک ، پرس و جویت میکند
.
.
زیباترین غزل ، سکوت دلم در نگاه توست !
.
.
برایت یک بغل گندم ، دلی خشنود از مردم
برایت سفره ای ساده ، حلال و پاک و آماده
برایت شور پاییزی ، که برگ غم فرو ریزی
برایت یک غزل احساس ، دو بیتی های عطر یاس
برایت هر چه خوبی هست ، دعا کردم دعا کردم
.
.
عشق هرگز قادر به تملک نیست ، عشق آزادی بخشیدن به دیگری است ؛ هدیه ای نامشروط است … عشق معامله نیست !

.

.

.

زندگی بهانه است !
من هوا را به امید هم نفسی با تو تنفس می کنم . . .

.
.

من خدا را در قلب کسانی دیدم که بدون هیچ توقعی مهربانند ، درست مثل تو . . .

.
.

بی تو خورشید دلم رهگذری ظلمانی ست / آخرین پنجره ام در خطر ویرانیست

 .
.

نیاز که تو باشی ، تمام من میشود “ نیازمندیها ”


.
.

عاشق اسمم می شوم ، وقتی تو صدایم می کنی . . .


.
.

دستانت رو دور گردنم حلقه کن بانو . . .
این دوست داشتنی ترین شالگردن شب های سرد من است ؛ باور کن . . .


.
.

دوستی میوه ی درختانی است که در روح غنی عشق کاشته میشود و با مراقبت محبت آمیز و درک متقابل پرورش می بایند .


.
.

عشق !
همین خنده های ساده ی توست !
وقتی با تمام غصه هایت میخندی تا از تمام غصه هایم رها شوم . . .

.
.

زندگی معنی پیچیده ای ندارد ، همین که تو باشی این تمام زندگیست . . .

.
.

لحظه ی شیرینی که به تو دل بستم
از تو پرسیدم من : تو منی یا من تو ؟
و تو گفتی هر دو ، و به تو پیوستم
گفتم ای کاش پناهم باشی
همه جا و همه وقت تکیه گاهم باشی . . .
و تو گفتی هستم ؛ تا نفس هست کنارت هستم . . .


.
.

دوست داشتنت هوس نیست که باشد و نباشد ! نفس است ؛ تا باشم ، تا باشی . . .

.
.

دنیا فهمید خیلی حقیر است وقتی گفتم : یک موی تو را به او نمیدهم . . .


.
.

وقتی کسی تو را عاشقانه دوست دارد ؛
شیوه بیان اسم تو ، در صدای او متفاوت است و تو میدانی که اسم تو در لب های او ایمن است . . .


.
.

به خواب می روند مثل من ، تمام ساعت های جهان ، میان بازوان تو . . .

.
.

عشق آن نیست که دو نفر به هم نگاه کنند
عشق آن است که هر دو به یک سو بنگرند . . .


.
.

امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه . . .
دیروز هم همینطور بود !
فردا هم همینطوره !

.
.

افکار عاشقانه ام را جمع که میکنم ، دسته گلی می شود شبیه تو برای تو . . .


.
.

همیشه اسم تو بوده اول و آخر حرفام !
بس که اسم تو رو خوندم ، بوی تو داره نفسهام . . .


.
.

من ز گهواره تا گور به جای دانش تو را میجویم . . .


.
.

میگویم دوستت دارم !
نگو که تکراریست ! شاید روزی برسد که نباشم تا تکرارش کنم !


.
.

من از تمام اسمان یک باران را میخواهم !
ازتمام زمین یک خیابان را !
و از تمامی تو یک دست قفل شده در دست من . . .


.
.

اگه دوسش داری
وقتی ازش ناراحتی
بزن بشکن ! داغون کن حرصتو رو ظرفا و آینه خالی کن !
اما دلشو نشکن . . . !
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد